Lussen katten

Jag har hörade igår att personer ätade Lusse katten!
Jag inte förstår varför man äta den estackars Lusse katten. Äckligt äta katt!
Som äta en Lusse hund... Fifan, hur man kan göra så mot estackars djuren.
Därför personer i Esverige har så micket katt och hund, för man eska äta på julen!
Där jag inte vet om jag vill bli en esvenska person, jag tror inte jag vill äta en katt.
Om man inte har en katten hemma då man kanske eska äta grannens katten...?
Om man inte hittar en katt då man kan äta en iggelkåtten!


Kolla den estackars katten som göma sig rädd för
esvenska människor som vill äta den!




2009-12-09 @ 09:55:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har en skön blogg! :)

2009-12-09 @ 11:00:36
Postat av: Köttätaren

Katt, hund eller marsvin, vad är det för skillnad? Äter man inte marsvin där du kommer ifrån? Och i Kina är det ju värsta delikatessen att äta katt & hund! :P

2009-12-09 @ 12:41:42
Postat av: Cruzita

Jajajaja...buena!

2009-12-09 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback