Jävla liten korv!

Idag jag gick till affär för köpa lite maten och kolla hur micket julenmaten kosta.
Det var så micket dyr, Jag inte förstå varför man eska äta prinsens korv på julen...
Jag vill inte äta hans jävla korv, men jag inte heller förstår varför prinsens korv är så liten?
Sen jag letade efter bröd till prinsens korv, men jag inte hitta så liten bröd!
Hur eska man äta den där jävla prinsens korv utan bröd?
Undrar om Falukorv betyda på riktig Kungens korv...?




2009-12-02 @ 17:45:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fäbodjäntan

Klockrent! Såklart att Falukorv egentligen är Kungens korv, det är ju den grovaste och mäktigaste korven! ;P

2009-12-03 @ 00:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback