Julensaker

Idag jag åkade tåg till SFI eskolan, men jävla tågen inte kommade!
Dom säga i högatalaren -Nu eska komma en ersättarebussen.
Men det inte kommade nån bussen så jag väntade väntade väntade kanske en timmen!
Jag inte gick till eskolan så jag åkade till ÖB och köpade lite julsaker till mina hemma.
Jag köpade inte så micket för min hemma inte är så estor, men jag letade efter den där julbord som alla eska ha och den inte fanns.
Jag frågade en kvinna som jåvade på ÖB men hon säga att dom inte har julborden där, konstig!
Jag såg en vita julengran men jag inte förstår varför man har en vita julengran om det esnöar då man inte kan se julengranen. Då man bara kan se kulorna!




2009-12-01 @ 22:10:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback