Tårta

idag en på SFI fyllade åren, hon tar med en tårta, men det inte var hennes tårta så jag inte ätade.
Hon sägade till oss att vi eska ätaoss på prinsessastårta och jag blir micket sur!
Jag vill bli en riktig esvensk person och då eska man gilla kungfamilj och då jag inte ticker att man eska äta prinsessans tårta för att den tårta är hennes tårta!
Jag blir så arg så jag tog den tårta som hon på SFI tog från prinsessan och jag slängade den på henne och jag eskrickade att hon alldrig vlir en riktig esvensk person!
Varför vi måste äta allt som tillhöra kungensfamilj i Esverige?!
Prinsens korv, prinsessas tårta, drottningens sylt och vi måste såva på kungens säng!
I min land man eska respectera president.

 


Den Esvenska Kungensfamilj




2009-12-09 @ 17:14:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fet-Mats

Har inte Gustavo blivit bjuden på något julbord på SFI än???

2009-12-18 @ 12:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback