Hej hej kära läsare!

Igår jag går på den resturangen jag gillar micket!
Dom sälja goda kebaben, så jag ätade en estora tallriken! 
Men Jag inte mår så bra efter jag ätade, jag hade micket ont i magen och det låtade i min estackars mage som det var en krig!
Sen ni kan tänka hur det blir när jag går på toalett. Fifan!
Jag lärade mig på SFI att man inte eska säga så micket fan för det inte är så fina ord, men jag hör alla säga den på tåg eller buss eller gatan... Så riktig esvensk person måste säga den ord fan.
Vi lärade oss hur man eska dricka den glögg på julen okså!
Jag eska lära er som inte vet hur man göra. Du måste varma den glögg och lägga i russingar, mandlarna och driiicka gott :)
Det är så micket fin och bra när jul kiommer till Esverige, jul i Esverige micket bättre än mina landen!




2009-11-26 @ 09:31:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback