Inte mera regna!

Regna regna regna!
Det esnart blir en flod på gatan med så micket regna regna.
Estackars den fina julenmarknaden som finns på plattan i estan Estocolmo, allt vlir säker blöt.
Jag går där i lördag och det var så micket fina marknad, man kan äta också!
Jag säga till alla att ni eska dit för det är micket fint.
Och har ni sett hur fina jul lampa dom har på gatan, men det inte finns esnö!
Jag vill att det eska komma esnö... Micket esnö inte regna!
Min lärare på SFI säga att man eska vara försiktig med gula esnö, men jag gilla den gula esnö för att det blir fint med två färjen :)
En gång jag hitta gula esnö ute och jag tror det kom gula esnö från himlen så jag esmakade för att jag tror det var med vanilja esmak, men det esmakade som skit!




2009-11-30 @ 09:54:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback