Jävla bussen

Jag inte har använda min nya camera panasonic med liten tv på baksida!
Jag inte vill den eska bli estmutsig, jag vill den eska vara fin, jag tänker att jag kanske eska ha den i plastpåsen som den komma i. Då eska den inte få repan eller estmutsen.
När jag får min uppehållatillstånda för att bli en esvenk person, då eska jag ta en körkort och köpa en bilen.
Jag estår vänta på jävla esverige buss jävel och den estannade inte för den var mörk ute och chafären inte ser mig!
Han jävla estupid eller vafan, hur kan en blind chafären köra en esvenska bussen!
Inte mina fel att i Esverige inte finns lampan på bussenplatsen. Jag kanske eska behöva köpa en lampa och ha på min huvuden...
Så jag fick vänta på nästa bussen många tid mer, nästan 30 minuter och jag inte har min fina och varma nya jacka från H&M. Så jag frysa mig!




2009-11-26 @ 15:43:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback