jag göra en kommaback!

Hej alla som läsade min vlogg färut och alla nya!
Jag nu komma tillvaka till vloggen, jag jåvvade esvart färut så kungen och estaten hittade mig och min esvarta jåvet!
Så jag nu måste betala tillbaka pengar så jag säljade min datoren, men nu jag köpade en ny på tradera.
Jag hoppar ni läsa min vloggen nu som komma micket bra och micket brättre färut, jag nu köpade en kameran också :D

Nu jag göra en oficiella kommaback... Som brittnay espers och whintney huston och dom där!



2010-07-10 @ 21:46:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jacqueline

hahaha du är rolig du! Kul att du bestämde dig för att göra COMEBACK! KRAM

2010-07-11 @ 09:55:37
URL: http://missjacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback