Sola

Idag jag eska gå ut i esvenska sol, micke estarka solen så jag bara esvettas!
Jag inte ser sol i min nya hemma, när kungen och estaten hittade min esvarta jåvvet då jag lämna min esvarta andra handen legänheten också. Så nu jag bor i en micket fina källare som inte har en fonster och ingen toeletten, men jag inte betala micket pängar, bara tre tusen koronas och jag låna toalett på tvättanstuga.
Jag eska på pickniken i ett parkidag  och jag eska kolla på esnygga tjejier i bikini, jag kanske hitta ett esnygga esvenska fru!
Jag inte vlir riktig esvensk fortfarande, jag bara kan jovvå vit nu men esnart jag tror jag vlir en esveska person.
Så igår jag köpade micket esvenska eskor till mina foter så jag kan hitta en esvenska tjej.





2010-07-11 @ 11:54:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback